Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΟΡΜΑΚ


Νά προτιμήσω,ὢ βασιλιά τῶν μυστηρίων,

ἀπό τήν τέρψη ἁπαλῶν προσκέφαλων κι ἀσμάτων

   δρόμο ν'ἀνοίξω στά θαλάσσια τείχη

  τά νῶτα στρέφοντας στήν πατρική μου γῆ;

 

Νά τρέξω ἂκληρος στή μάχη

  μέ τοῦ Κυρίου τή χάρη,ἂνακτα ἀναλλοίωτε,

  δίχως τιμή,δίχως τό ἃρμα μου

  δίχως χρυσό ἢ ἀσήμι ἢ ἂλογα;

 

Τό δερματόδετο σκαρί νά καθελκύσω

  στοῦ ἐξαίσιου ὠκεανοῦ τόν κόρφο

   στήν ἃλμη ἐπάνω,βασιλιά τῶν φώτων,

  μέ τή θέλησή μου ν'ἀρμενίσω;

 

Εὐρύχωρο κι ἂν εἶναι ἢ στενό,

ἢ ἀγγέλων χορός τό ὑπηρετῆ,

ὢ Θεέ μου,πλάι μου θά εἶσαι,

ὃταν θά πέση στόν ἀφρισμένο πόντο;

 

 

ΟΙ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΕΛΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΥ

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ,ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2009


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΙ ΧΑΡΑΔΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

  Σαν ήρθε η άνοιξη  βάλανε οι άνθρωποι σε σιγαση  τους ηχους και απ' τις εικόνες κράτησαν ότι τους έδενε με τη φύση όταν ήταν παιδιά: Τ...