Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ

Κύριε!
Γείτονα!
Άνοιξε γείτονα!
Αν τυχόν και παραπονέθηκα,
σε παρακαλώ να με συχωρέσεις.
Αν είπα,αν έκλαψα,
αν ζήτησα αγάπη,
αν χάιδεψα των παιδιών μου τα χέρια 
σαν κάτι δικό μου,
αν δε στάθηκα όσο περήφανος θάπρεπε 
μέσα στη γύμνια μου,
αν είπα στον ήλιο 
πως τίποτα δεν του χρωστάω,
σε παρακαλώ να με συχωρέσεις.
Αν θαρρείς πως δεν τ'άξιζα,
ξέχασέ με ως τ'απόβραδο,
σαν τα πουλιά που περνάνε,
σαν τα σύννεφα τ'ουρανού
που δεν τα βρίσκει τ'απόγευμα,
σαν τη χλόη που μαραίνεται
και δεν την θυμάται κανείς πια την ίδια.
Σβήσε τα ίχνη μου.
Σβήσε τους στίχους μου
που σημαδεύουν το πέρασμά μου.
Δεν τόθελα!
Η ψυχή μου φουρτούνιαζε,
και τότες δεν όριζα το χέρι μου Κύριε!
Κι αν τυχόν δεν κράτησα τον πόνο σου όμορφα
πάνω στον ώμο μου,
αν τρέκλισα κάτω απ'το βάρος του,
αν λύγισα,
αν έφυγα,γείτονα,
σε παρακαλώ να με συχωρέσεις.

Ν ι κ η φ ό ρο ς  Β ρ ε τ τ ά κ ο ς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

SIDI KERIR-EGYPT

 Sidi Kerir Egypt  March 2021 OILTANKER RESILIENT WARRIOR