Ο ποτέ δόξαν αθανασίας
ημφιεσμένος,
της νεκρώσεως την δοράν,
ως θνητός ελεεινώς
περιφέρω
Στιχηρό
ιδιόμελο Τριωδίου
Η σπουδή της θάλασσας και η καθημερινή θέα της
επιτάσσει την μετ-αμφίεση καθώς
η πυκνότητα της ύλης αφήνεται αδιευκρίνιστη εν πολλοίς
στο υγρό περίγραμμα της προσφερομένης θέας
και η αιώνια θεοειδής ύπαρξη του προσώπου χάνεται
αφήνοντας μονάχα το άτομο ως πρόσκαιρο φαινόμενο.
Ο άνθρωπος μετέωρος αναζητεί προσωπείο αμφίεσης έχοντας χάσει την θέαση του
υπερβατικού που θα τον απαλλάξει απ’τον βραχνά του θανάτου.
Μονάχα στην εμπειρία των αγίων φυλάσσεται η ανάμνηση της βασιλείας,
η αμφίεση της αθανασίας ως εικόνα, η συνειδητοποίηση ότι η ζωή του στερείται ζωής.
Εκεί μονάχα ο άνθρωπος αποκτά ανάστημα ώστε να μπορεί να θρηνήσει
να αισθανθεί την αισχύνη της ελεεινής του περιβολής
και έχοντας οχυρωθεί, να αρχίσει να παλεύει για την ελευθερία του.